1.9TDI VP vs PD podatnośc na mody, koszty, niezawodność etc.

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • michal89
    Classic
    • 2013
    • 19

    1.9TDI VP vs PD podatnośc na mody, koszty, niezawodność etc.

    Najprawdopodobniej w piątek 20.09 będę jechał z Wrocławia do Warszawy i 22.09 będę wracał ze stolicy do Wrocławia, więc jakby co służę bagażnikiem O2 :wink:
  • xman750
    Rider
    • 2011
    • 322

    #2
    1.9TDI VP vs PD podatnośc na mody, koszty, niezawodność etc.

    Hej,
    skompletowałem już prawie wszystkie graty do ostrych modów VP i... znalazły sie osoby przekonujące mnie że jednak pompowtrysk to jest to. No i teraz mam dylemat bo albo kupuję auto z silnikiem VP - co wiąże się z dłuższym szukaniem niezajechanego egzemplarza z bogatym wyposażeniem albo kupuję PDka i ponoszę dodatkowe koszty przerobienia go na VP albo co byłoby dla mnie naprawdę bolesne robię mody na PD co z kolei wiąże się ze sprzedażą wszystkich gratów jakie z takim trudem do tej pory zgromadziłem czyli wtrysków .260, głowicy po regeneracji i portingu, wałka SDI, pompy modzonej przez sagona.... No więc pytanie jest jaka jest realna różnica VP vs PD zakładając cel 230KM+ w: spalaniu, łatwości osiągnięcia takiej mocy, kosztach modów i potem eksploatacji, i niezawodności takiego setupu po modach. Słyszałem opinie że w PD spalanie jest nieznacznie większe, za to dół obrotów zdecydowanie lepszy i mniejsze dymienie (co by trochę nie pasowało do tego spalania), historie o padających pompkach znają wszyscy... Dół silnika pomijam bo i tak będzie PD. Przyznam sie że czuję głęboki wewnętrzny opór przed pójściem w stronę PD (pewnie ze względu na to ile czasu i pieniędzy włożyłem juz w przygotowania) no ale może jestem w błędzie. Co szlachta radzi ?

    Komentarz

    • looker
      RS
      • 2008
      • 1886
      • Octavia II (1Z3)
      • BMN 2.0 TDI RS 170 KM

      #3
      Pierdol PD - idź w VP. :diabelski_usmiech
      Całe życie tym autem nie będziesz jeździł a tuning nigdy nie jest "opłacalny" - czy to VP czy PD więc kasa "w błoto" i tak :szeroki_usmiech

      Ale gdybyś nie miał tych gratów ani auta w ogóle to radziłbym PD zaczynać dłubać. łatwiej, szybciej, taniej.
      OII RS BMN - 205KM@435Nm by R-Performance :-)
      SPRZEDAJĘ NA OLX: http://olx.pl/oferty/uzytkownik/1G8sP/

      Komentarz

      • xman750
        Rider
        • 2011
        • 322

        #4
        Zamieszczone przez looker
        Pierdol PD - idź w VP. :diabelski_usmiech
        Całe życie tym autem nie będziesz jeździł a tuning nigdy nie jest "opłacalny" - czy to VP czy PD więc kasa "w błoto" i tak :szeroki_usmiech

        Ale gdybyś nie miał tych gratów ani auta w ogóle to radziłbym PD zaczynać dłubać. łatwiej, szybciej, taniej.
        hehe nie ma to jak szczera wypowiedź auto i tak będę zmieniał bo chcę budę kombi i ESP a jak już będę zmieniał to od razu wezmę coś w skórze i max opcji może być z zarżniętym silnikiem bo i tak go będę zmieniał... anyway na razie 1:0 dla VP

        Komentarz

        • Maicroft
          Moderator
          S_OCP MemberModeratorr
          • 2004
          • 25757
          • Audi

          #5
          Po raz kolejny napisze - najpierw ustalamy ile ma byc max mocy, a potem kompletujmey graty. Generalnie szkoda zabawy 3x z turbina przykladowo
          Spritmonitor.de

          Komentarz

          • xman750
            Rider
            • 2011
            • 322

            #6
            Zamieszczone przez Maicroft
            Po raz kolejny napisze - najpierw ustalamy ile ma byc max mocy, a potem kompletujmey graty. Generalnie szkoda zabawy 3x z turbina przykladowo
            no więc zakładamy że będzie 230KM+ przecież tego się nie da tak do końca ustalić a sama moc maksymalna nie jest jedynym celem, graty są już kupione turbo będzie GT2260VK

            Komentarz

            • sesik
              RS
              • 2006
              • 2165

              #7
              Zamieszczone przez xman750
              Zamieszczone przez Maicroft
              Po raz kolejny napisze - najpierw ustalamy ile ma byc max mocy, a potem kompletujmey graty. Generalnie szkoda zabawy 3x z turbina przykladowo
              no więc zakładamy że będzie 230KM+ przecież tego się nie da tak do końca ustalić a sama moc maksymalna nie jest jedynym celem, graty są już kupione turbo będzie GT2260VK
              I potrzebujesz do tego 3 topicu żeby Ci wszyscy pisali to samo ?
              Best ET = 13.666
              Skrome 2.0 tdi ~280KM/500Nm
              PerfectService by DGW

              http://allegro.pl/listing/user/listi...?us_id=1233872
              http://tablica.pl/oferty/uzytkownik/1oson/

              Komentarz

              • xman750
                Rider
                • 2011
                • 322

                #8
                Zamieszczone przez sesik
                Zamieszczone przez xman750
                Zamieszczone przez Maicroft
                Po raz kolejny napisze - najpierw ustalamy ile ma byc max mocy, a potem kompletujmey graty. Generalnie szkoda zabawy 3x z turbina przykladowo
                no więc zakładamy że będzie 230KM+ przecież tego się nie da tak do końca ustalić a sama moc maksymalna nie jest jedynym celem, graty są już kupione turbo będzie GT2260VK
                I potrzebujesz do tego 3 topicu żeby Ci wszyscy pisali to samo ?
                nie bardzo rozumiem, w żadnym innym nie było poruszanej kwestii vp vs pd a o tym jest ten topik i jeśli tylko znajda się w nim merytoryczne wypowiedzi to na pewno komuś się w przyszłości przyda, jak na razie konkretów i argumentów brak...

                Komentarz

                • Walus
                  Ambiente
                  • 2009
                  • 172

                  #9
                  Pd i vp zrobisz na 230 tylko koszty. mniejsze bedą w PD ale zaś spalanie vp przy mocnych modach jest dużo niższe. i to tyle w kwestii. Wszytko

                  Komentarz

                  • rss
                    L&K
                    • 2009
                    • 1098

                    #10
                    konkrety napisal Ci juz DGW w innym watku.....
                    wg mnie te graty co kupiles wystarcza do 230KM.
                    kazdy nowy dzien rodzi nowe paranoje ...
                    _________________________________________
                    Do sprzedania:
                    komplet ciemnych foteli z Octavii 1 (Tour),
                    zaciski do hamulcow 280mm.

                    Komentarz

                    • xman750
                      Rider
                      • 2011
                      • 322

                      #11
                      dziwi mnie dlaczego na pompkach spalanie będzie wieksze ? przecież to nowsza technologia, lepsza kultura pracy wyższe ciśnienie wtrysku skąd więc się bierze wyższe spalanie ?

                      Komentarz

                      • alxxx
                        RS
                        • 2010
                        • 1823
                        • Octavia I (1U2)
                        • ASZ 1.9 TDI PD 130 KM

                        #12
                        xman750, ktoś wymyślił EURO.. i jakoś do tych norm trzeba dojść. Niestety
                        VAG - diagnostyka - kodowania - adaptacje - PIN immo - adaptacje kluczyków
                        Jeżeli post okazał się pomocny kliknij

                        Komentarz

                        • xman750
                          Rider
                          • 2011
                          • 322

                          #13
                          Zamieszczone przez alxxx
                          xman750, ktoś wymyślił EURO.. i jakoś do tych norm trzeba dojść. Niestety
                          hmmm dla mnie logiczne by było że im mniejsze spalanie tym mniej zanieczyszczeń ale widać nie bardzo rozumiem jak to działa...

                          Komentarz

                          • alxxx
                            RS
                            • 2010
                            • 1823
                            • Octavia I (1U2)
                            • ASZ 1.9 TDI PD 130 KM

                            #14
                            Teoretycznie tak, ale to wszystko jest złożony proces. Po pierwsze dasz więcej paliwa.. pójdzie więcej spalin i bardziej dmuchnie w suszarkę to raz, dwa to temp. spalin też musi być odpowiednia żeby np wypalić dpf, a skąd narobić temp? wiadoma sprawa... i koło się zamyka. Trzy to też elastyczność PD w porównaniu do VP, kierownik żąda.. więc sterownik podaje dużo i szybko gnojówki.


                            Jak źle myślę, to niech mnie ktoś poprawi
                            VAG - diagnostyka - kodowania - adaptacje - PIN immo - adaptacje kluczyków
                            Jeżeli post okazał się pomocny kliknij

                            Komentarz

                            • rss
                              L&K
                              • 2009
                              • 1098

                              #15
                              Zamieszczone przez xman750
                              dziwi mnie dlaczego na pompkach spalanie będzie wieksze ? przecież to nowsza technologia, lepsza kultura pracy wyższe ciśnienie wtrysku skąd więc się bierze wyższe spalanie ?
                              to bardzo ogolne stwierdzenie - ja bym sie dopytal kto i jak to mierzyl ze doszedl do takich wnioskow, ale w sumie spalanie wieksze nawet o te 0,1 l / 100km to jednak spalanie wyzsze
                              kazdy nowy dzien rodzi nowe paranoje ...
                              _________________________________________
                              Do sprzedania:
                              komplet ciemnych foteli z Octavii 1 (Tour),
                              zaciski do hamulcow 280mm.

                              Komentarz

                              • xman750
                                Rider
                                • 2011
                                • 322

                                #16
                                Zamieszczone przez rss
                                Zamieszczone przez xman750
                                dziwi mnie dlaczego na pompkach spalanie będzie wieksze ? przecież to nowsza technologia, lepsza kultura pracy wyższe ciśnienie wtrysku skąd więc się bierze wyższe spalanie ?
                                to bardzo ogolne stwierdzenie - ja bym sie dopytal kto i jak to mierzyl ze doszedl do takich wnioskow, ale w sumie spalanie wieksze nawet o te 0,1 l / 100km to jednak spalanie wyzsze
                                hmm 0.1l to akurat jest pomijalna różnica ale przeglądając różne fora i porównując opinie można dojść do wniosku że silniki PD palą zauważalnie więcej niestety to tylko zasłyszane opinie na razie dane było mi jeździć tylko autem z silnikiem VP i na spalanie nie mogę narzekać ciekaw jestem jakie spalanie będzie miał taki 230-konny PDek vs VP o tej samej mocy przy normalnej codziennej jeździ przy różnicy nawet rzędu 1-1.5l /100km na dłuższą metę wygeneruje znaczące koszty + jednak nadal pompowtryski w razie awarii są sporo droższe w naprawie/wymianie z drugiej strony wydaje sie że przy wyższym momencie na dole to spalanie na pompkach powinno być niższe bo nie trzeba krecić tak wysoko silnika więc sam już się zgubiłem w tym wszystkim

                                Komentarz

                                • Walus
                                  Ambiente
                                  • 2009
                                  • 172

                                  #17
                                  obecnie mam vp i ponad 230Km i spalania nad morze i spowrotem z wrocka wyszło około 4litra. Nie według komputera tylko zalanie pod korek i jazda.

                                  Ta sama droga był to ASZ szfagra zrobiona na 195 i 400nm i spalił lekko ponad 5 droga tylko noca i temperatura wmiare porównywalne.

                                  Po prostu pd lubi pić w stosunku do vp.

                                  wstawanie moment to tylko kwestia wystrojenia. i nic wiecej

                                  Komentarz

                                  • symek-jg
                                    Classic
                                    • 2011
                                    • 33

                                    #18
                                    Zamieszczone przez xman750
                                    Zamieszczone przez rss
                                    Zamieszczone przez xman750
                                    dziwi mnie dlaczego na pompkach spalanie będzie wieksze ? przecież to nowsza technologia, lepsza kultura pracy wyższe ciśnienie wtrysku skąd więc się bierze wyższe spalanie ?
                                    to bardzo ogolne stwierdzenie - ja bym sie dopytal kto i jak to mierzyl ze doszedl do takich wnioskow, ale w sumie spalanie wieksze nawet o te 0,1 l / 100km to jednak spalanie wyzsze
                                    hmm 0.1l to akurat jest pomijalna różnica ale przeglądając różne fora i porównując opinie można dojść do wniosku że silniki PD palą zauważalnie więcej niestety to tylko zasłyszane opinie na razie dane było mi jeździć tylko autem z silnikiem VP i na spalanie nie mogę narzekać ciekaw jestem jakie spalanie będzie miał taki 230-konny PDek vs VP o tej samej mocy przy normalnej codziennej jeździ przy różnicy nawet rzędu 1-1.5l /100km na dłuższą metę wygeneruje znaczące koszty + jednak nadal pompowtryski w razie awarii są sporo droższe w naprawie/wymianie z drugiej strony wydaje sie że przy wyższym momencie na dole to spalanie na pompkach powinno być niższe bo nie trzeba krecić tak wysoko silnika więc sam już się zgubiłem w tym wszystkim
                                    Planujesz poważnego moda, a przejmujesz się większym spalaniem o 1-1,5l / 100km. Ile robisz rocznie kilometrów ?? Przecież te silniki tak czy siak jeżdżą na przysłowiowej "kropelce" ON.

                                    Pozdrawiam
                                    MILLERS OILS ON BOARD

                                    Komentarz

                                    • xman750
                                      Rider
                                      • 2011
                                      • 322

                                      #19
                                      Zamieszczone przez symek-jg
                                      Zamieszczone przez xman750
                                      Zamieszczone przez rss
                                      Zamieszczone przez xman750
                                      dziwi mnie dlaczego na pompkach spalanie będzie wieksze ? przecież to nowsza technologia, lepsza kultura pracy wyższe ciśnienie wtrysku skąd więc się bierze wyższe spalanie ?
                                      to bardzo ogolne stwierdzenie - ja bym sie dopytal kto i jak to mierzyl ze doszedl do takich wnioskow, ale w sumie spalanie wieksze nawet o te 0,1 l / 100km to jednak spalanie wyzsze
                                      hmm 0.1l to akurat jest pomijalna różnica ale przeglądając różne fora i porównując opinie można dojść do wniosku że silniki PD palą zauważalnie więcej niestety to tylko zasłyszane opinie na razie dane było mi jeździć tylko autem z silnikiem VP i na spalanie nie mogę narzekać ciekaw jestem jakie spalanie będzie miał taki 230-konny PDek vs VP o tej samej mocy przy normalnej codziennej jeździ przy różnicy nawet rzędu 1-1.5l /100km na dłuższą metę wygeneruje znaczące koszty + jednak nadal pompowtryski w razie awarii są sporo droższe w naprawie/wymianie z drugiej strony wydaje sie że przy wyższym momencie na dole to spalanie na pompkach powinno być niższe bo nie trzeba krecić tak wysoko silnika więc sam już się zgubiłem w tym wszystkim
                                      Planujesz poważnego moda, a przejmujesz się większym spalaniem o 1-1,5l / 100km. Ile robisz rocznie kilometrów ?? Przecież te silniki tak czy siak jeżdżą na przysłowiowej "kropelce" ON.

                                      Pozdrawiam
                                      no nie wiem teraz to mogę powiedzieć że na kropelce bo średnio pali mi 6l/100 ale przy 230KM ta kropelka moze być juz całkiem inna rocznie robię ze 20-30kkm zalezy jaki rok

                                      Komentarz

                                      • rss
                                        L&K
                                        • 2009
                                        • 1098

                                        #20
                                        a ja zaryzykuje stwierdzenie, ze oba silniki tak samo wystrojone (z taka sama charkaterystyka) beda palic w przyblizeniu tak samo.
                                        wydaje mi sie (niech mnie ktos poprawi) ze w PD mozesz uzyskac wyzszy moment na nizszych obrotach niz w VP i stad z jednej strony wieksze spalanie a z drugiej subiektywne odczucie ze PD jest mocniejszy. moment nie bierze sie z powietrza - wiecej podlejesz - wiekszy moment ale i wieksze spalanie.
                                        pozdrawiam i zycze powodzenia w modach

                                        Zamieszczone przez xman750
                                        Zamieszczone przez rss
                                        Zamieszczone przez xman750
                                        dziwi mnie dlaczego na pompkach spalanie będzie wieksze ? przecież to nowsza technologia, lepsza kultura pracy wyższe ciśnienie wtrysku skąd więc się bierze wyższe spalanie ?
                                        to bardzo ogolne stwierdzenie - ja bym sie dopytal kto i jak to mierzyl ze doszedl do takich wnioskow, ale w sumie spalanie wieksze nawet o te 0,1 l / 100km to jednak spalanie wyzsze
                                        hmm 0.1l to akurat jest pomijalna różnica ale przeglądając różne fora i porównując opinie można dojść do wniosku że silniki PD palą zauważalnie więcej niestety to tylko zasłyszane opinie na razie dane było mi jeździć tylko autem z silnikiem VP i na spalanie nie mogę narzekać ciekaw jestem jakie spalanie będzie miał taki 230-konny PDek vs VP o tej samej mocy przy normalnej codziennej jeździ przy różnicy nawet rzędu 1-1.5l /100km na dłuższą metę wygeneruje znaczące koszty + jednak nadal pompowtryski w razie awarii są sporo droższe w naprawie/wymianie z drugiej strony wydaje sie że przy wyższym momencie na dole to spalanie na pompkach powinno być niższe bo nie trzeba krecić tak wysoko silnika więc sam już się zgubiłem w tym wszystkim
                                        kazdy nowy dzien rodzi nowe paranoje ...
                                        _________________________________________
                                        Do sprzedania:
                                        komplet ciemnych foteli z Octavii 1 (Tour),
                                        zaciski do hamulcow 280mm.

                                        Komentarz

                                        • piramida
                                          RS
                                          • 2009
                                          • 12222
                                          • Superb III (3V3)

                                          #21
                                          Dla przykładu, moje bydle w mieście pali w okolicy 8l, częste krótkie odcinki, gdy silnik ciepły to często daję po garach, opona 235, teraz na zimówce 225 powinno być jeszcze lepiej ze spalaniem, szybka autostrada (okolice 180-200) to spalanie 8-8.5, delikatna trasa? Nie jeżdżę eco :wink:

                                          Reasumując, 2.0tdi pali przy moich warunkach od około 7.5 do 8.2 nie ważne czy ostro jeżdżę czy delikatnie, zawsze przy dystrybutorze z całego baku wychodzą takie o to liczby :wink:
                                          superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
                                          http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

                                          poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

                                          Komentarz

                                          • xman750
                                            Rider
                                            • 2011
                                            • 322

                                            #22
                                            Zamieszczone przez piramida
                                            Dla przykładu, moje bydle w mieście pali w okolicy 8l, częste krótkie odcinki, gdy silnik ciepły to często daję po garach, opona 235, teraz na zimówce 225 powinno być jeszcze lepiej ze spalaniem, szybka autostrada (okolice 180-200) to spalanie 8-8.5, delikatna trasa? Nie jeżdżę eco :wink:

                                            Reasumując, 2.0tdi pali przy moich warunkach od około 7.5 do 8.2 nie ważne czy ostro jeżdżę czy delikatnie, zawsze przy dystrybutorze z całego baku wychodzą takie o to liczby :wink:
                                            dobrze widzę że twoje bydle ma 260KM/500Nm ? 8l/100km to całkiem spoko wynik na takim setupie, możesz powiedzieć ile cię kosztowało przygotowanie tego ? sprzęgło ? głowica ori ? śruby ARP czy seryjne ? czy robiłeś porting i jakiś wałek sportowy? jaki koszt pompek ? zegarów ? mechanikę ogaraniałeś sam czy wszystko ecuproject robił ?

                                            Komentarz

                                            • navigator
                                              Rider
                                              • 2009
                                              • 583
                                              • Volkswagen

                                              #23
                                              Zamieszczone przez xman750
                                              głowica ori ?
                                              ....hmm, to zależy jak na to spojrzeć.... :szeroki_usmiech
                                              >>E<< by Ali, defibrylator by DGW

                                              Komentarz

                                              • piramida
                                                RS
                                                • 2009
                                                • 12222
                                                • Superb III (3V3)

                                                #24
                                                Zamieszczone przez xman750
                                                Zamieszczone przez piramida
                                                Dla przykładu, moje bydle w mieście pali w okolicy 8l, częste krótkie odcinki, gdy silnik ciepły to często daję po garach, opona 235, teraz na zimówce 225 powinno być jeszcze lepiej ze spalaniem, szybka autostrada (okolice 180-200) to spalanie 8-8.5, delikatna trasa? Nie jeżdżę eco :wink:

                                                Reasumując, 2.0tdi pali przy moich warunkach od około 7.5 do 8.2 nie ważne czy ostro jeżdżę czy delikatnie, zawsze przy dystrybutorze z całego baku wychodzą takie o to liczby :wink:
                                                dobrze widzę że twoje bydle ma 260KM/500Nm ? 8l/100km to całkiem spoko wynik na takim setupie, możesz powiedzieć ile cię kosztowało przygotowanie tego ? sprzęgło ? głowica ori ? śruby ARP czy seryjne ? czy robiłeś porting i jakiś wałek sportowy? jaki koszt pompek ? zegarów ? mechanikę ogaraniałeś sam czy wszystko ecuproject robił ?
                                                Dużo by pisać :wink: :lol:

                                                Wcześniej było ponad 300PS ale po wymianie silnika pozostało około 260PS, silnik seria, duże turbo, mocniejsze sprzegło sachs performance, duży cooler, airbox itg z dolotem, wydech 2.75cala, wtryski seria,
                                                Żeby w bkd zrobic około 240-250 koni to wystarczy tylko duże turbo i wydech, seryjne sprzęgło też wytrzyma okolice 500Nm zresztą wszystko masz opisane w dziale moje auta :wink:
                                                Ecu robił wszystko, odnośnie kasy to dzentelmeni o pieniądzach nie rozmawiają :szeroki_usmiech

                                                [ Dodano: Pią 07 Gru, 12 22:41 ]
                                                navigator, :lol:
                                                superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
                                                http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

                                                poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

                                                Komentarz

                                                • xman750
                                                  Rider
                                                  • 2011
                                                  • 322

                                                  #25
                                                  Zamieszczone przez piramida
                                                  Zamieszczone przez xman750
                                                  Zamieszczone przez piramida
                                                  Dla przykładu, moje bydle w mieście pali w okolicy 8l, częste krótkie odcinki, gdy silnik ciepły to często daję po garach, opona 235, teraz na zimówce 225 powinno być jeszcze lepiej ze spalaniem, szybka autostrada (okolice 180-200) to spalanie 8-8.5, delikatna trasa? Nie jeżdżę eco :wink:

                                                  Reasumując, 2.0tdi pali przy moich warunkach od około 7.5 do 8.2 nie ważne czy ostro jeżdżę czy delikatnie, zawsze przy dystrybutorze z całego baku wychodzą takie o to liczby :wink:
                                                  dobrze widzę że twoje bydle ma 260KM/500Nm ? 8l/100km to całkiem spoko wynik na takim setupie, możesz powiedzieć ile cię kosztowało przygotowanie tego ? sprzęgło ? głowica ori ? śruby ARP czy seryjne ? czy robiłeś porting i jakiś wałek sportowy? jaki koszt pompek ? zegarów ? mechanikę ogaraniałeś sam czy wszystko ecuproject robił ?
                                                  Dużo by pisać :wink: :lol:

                                                  Wcześniej było ponad 300PS ale po wymianie silnika pozostało około 260PS, silnik seria, duże turbo, mocniejsze sprzegło sachs performance, duży cooler, airbox itg z dolotem, wydech 2.75cala, wtryski seria,
                                                  Żeby w bkd zrobic około 240-250 koni to wystarczy tylko duże turbo i wydech, seryjne sprzęgło też wytrzyma okolice 500Nm zresztą wszystko masz opisane w dziale moje auta :wink:
                                                  Ecu robił wszystko, odnośnie kasy to dzentelmeni o pieniądzach nie rozmawiają :szeroki_usmiech
                                                  to ześ teraz pojechał po to jest forum żeby pisać, prowadzić dyskusję czy wymieniać się doświadczeniami nie pytam cię o zeznanie podatkowe tylko o ceny kilku rzeczy wątek nt twojego auta ma 184 strony nie wiem czy zauważyłeś, a ja nie nie chciałbym poświęcić tygodnia czasu żeby go przeryć heh pierwszą stronę ogarnąłem ale moje pytania są jakby o szczegóły

                                                  Głównie chodzi m o koszt tego sprzęgła Sachs performance ? to jest na jedno czy na dwumasie ? ewentualnie jakie seryjne sprzęgło 240mm byś polecał ? ja 500Nm raczej nie przekroczę... na forum ktoś pisał o docisku z Sharana a tarcza skąd ? Drugie pytanie czy używałeś śrub ARP do głowicy czy seryjnych ? przy 300KM to czapka spada i trzeba ja dobrze trzymać. Ta awaria silnika co miałeś to jakaś konkretna przyczyna była czy głowica wymiękła od nadmiaru wrażeń ?

                                                  Komentarz

                                                  Pracuję...